Verbeter de samenwerking met het CARE Social Connected Intranet.
Onze producten
Intranet.
Gemakkelijk contact leggen met collega's en de juiste interne informatie snel kunnen vinden: ons Social Connected Intranet is meer dan een platform voor interne communicatie. Het is een veelzijdige oplossing voor iedereen die beter en efficiënter wil samenwerken. Het intranet van CARE is gebruiksvriendelijk en heeft veel mogelijkheden voor koppelingen en integraties, onder andere met Microsoft 365. Zo vinden medewerkers alles op één plek en dat verhoogt de productiviteit. En het is leuker samenwerken.
Voordelen van ons intranet
- Gebruiksvriendelijk dashboard: helder overzicht van nieuws, je persoonlijke tijdlijn, meldingen, taken en werkvoorraad.
- Naadloze koppelingen: directe links naar applicaties en integraties met al je belangrijkste systemen, zoals Microsoft 365.
- Veilig en toegankelijk: ons intranet voldoet aan de strengste veiligheidseisen, evenals aan de digitale toegankelijkheidseisen.
- Uitgebreide kennisbank: alle informatie en documenten overzichtelijk bij elkaar en snel vindbaar.
- Optie voor multi-organisatie: per organisatie delen of afschermen van informatie, perfect voor samenwerkende organisaties.
Wat betekent dat voor jou?
Gebruiksvriendelijk en intuïtief dashboard
In één oogopslag zie je het laatste nieuws, je werkvoorraad en taken uit gekoppelde systemen zoals Topdesk of zaaksystemen. Dit dashboard is aanpasbaar naar de wensen van elke gebruiker. Met het intuïtieve ontwerp kunnen medewerkers zonder uitgebreide training direct aan de slag. Daarnaast is ons intranet ook digitaal toegankelijk, zodat ook iedereen met een beperking er eenvoudig gebruik van kan maken.
Naadloze integraties
Koppel het intranet aan al je systemen, van Microsoft 365 tot aan je CRM-systeem. Alle belangrijke informatie is in één oogopslag zichtbaar, zodat medewerkers snel kunnen schakelen. We krijgen veel complimenten over de uitgebreide ‘Wie is wie’-module, uiteraard gekoppeld aan Microsoft 365.
Social media-achtige tijdlijn
Communicatie binnen teams en projecten verloopt soepel via een dynamische tijdlijn. Je krijgt alleen die berichten te zien die relevant voor je zijn, van de groepen die jij volgt. Zo blijft iedereen up-to-date en wordt samenwerken eenvoudiger en efficiënter dan ooit.
Multi-organisatie functionaliteit
Werk je intensief samen met meerdere organisaties? Geen probleem! Ons intranet biedt de mogelijkheid om informatie te delen of af te schermen per organisatie, wat ideaal is voor diverse samenwerkingen en fusies.
Uitgebreide kennisbank
Alle openbare informatie van de website staat automatisch in de kennisbank. Naar eigen wens aangevuld met extra, interne informatie. De combinatie van externe en interne informatie in één kennisbank maakt het eenvoudig voor medewerkers om altijd de juiste informatie te vinden. Doordat aan elk onderwerp de juiste contactpersoon gekoppeld is, verlies je geen kostbare tijd als je meer wilt weten.
Snel en veilig
Onze beveiligingsnormen zijn van het hoogste niveau, zodat je altijd zeker bent van een veilige uitwisseling van gevoelige informatie. Ons intranet is als SaaS-oplossing (in de cloud) af te nemen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over veilige, stabiele hosting. Maar ook on premise is mogelijk, in overleg met de IT-beheerders van jouw organisatie zorgen we er graag voor dat het intranet snel en veilig werkt.
Klaar om je interne communicatie en samenwerking te verbeteren?
Met ons intranet zorg je voor een toekomstbestendige oplossing die de interne communicatie verbetert, de samenwerking stimuleert en je organisatie productiever maakt. Wil je graag een persoonlijk gesprek zodat wij jou kunnen adviseren? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. Een vrijblijvende presentatie van ons intranet behoort zeker tot de mogelijkheden.
Intranet voor gemeenten en overheid Intranet voor bedrijven en instellingen